Nákupní košík


Počet položek:
0 Ks
Celková cena:
0
>>PŘEJÍT DO KOŠÍKU

Rychlé vyhledávání

Zrušit vyhledávání

Výrobce
Model/Série
Produkt

Spuštění serveru

Na e-shopu se v současné době pracuje a doplňuje zboží, promiňte prosím drobné chyby a nedostatky.

Reklamační řád

 

Reklamační řád

provozovatel David Friček – Carbonia Tuning, ičo: 65664752 se sídlem: Ke kostelu 66, 434 01, Most

REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO INTERNETOVÝ OBCHOD www.fkautomotive.cz

který upravuje podmínky, na jejichž základě uplatňuje kupující svá práva při rozporu zboží s kupní smlouvou a dále podmínky uplatňování odpovědnosti za vady vůči prodávajícímu, popřípadě jiná práva níže uvedená.

 

Společnost Carbonia je při prodeji výrobku povinna spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnout takové informace, aby se kupující mohl dostatečně seznámit zejména s jeho parametry, cenou, se způsobem jeho dopravy a s úhradou a lhůtou dodání. Zaplacením a převzetím věci přechází na kupujícího vlastnictví zakoupené věci, mimo splátkový prodej zboží, kde je přechod vlastnictví stanoven příslušnou smlouvou. Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů, dle zákona dle 136/2002 Sb. Záruční doba na nové produkty 24 měsíců pro spotřebitele (domácnosti) a 6měsíců pro podnikatele. Na použité zboží a zboží prodávané jako výprodejové (bazarové) se slevou a třeba i s uvedenou vadou v popise, se kterou byl kupující seznámen je záruka 6měsíců.

Záruční doba začíná běžet od data převzetí věci kupujícím. Záruční doba je u všech výrobků obecně 24 měsíců od data převzetí zboží, pokud výrobce, nebo společnost Carbonia nestanoví záruční dobu delší. Záruční doba je zpravidla vyznačena v záručním listu přikládaném k výrobku. Není-li k výrobku vystaven záruční list, platí záruční doba zákonná (24 měsíců) nebo doba vyznačená na prodejním dokladu - faktura (v případě kupujícího-spotřebitele je-li delší než 24 měsíců).

1) Reklamace

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: - jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží,
- jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamaci lze uplatnit v kamenném obchodě CARBONIA Tuning osobně nebo odesláním na výše uvedenou poštovní adresu. Pracovník obchodu rozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.

Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:

- že je výrobek vadný, za tímto účelem kupující předloží vadný výrobek v prodejně
- že se vada vyskytla v záruční době (za tímto účelem kupující prokáže okamžik prodeje
- kupující prokáže, že koupil výrobek od prodávajícího (za tímto účelem kupující předloží platný prodejní doklad s vyznačením data zakoupení výrobku prokazující nákup reklamovaného zboží u společnosti Carbonia nebo jiným věrohodným způsobem nákup reklamovaného zboží u společnosti Carbonia prokáže).

Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.

K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu - fakturu či je třeba koupi prokázat jiným způsobem, a dále popsat závadu. Reklamované zboží doporučujeme předat v originálním obalu a kompletní, to znamená včetně všech kabelů, a jiného případného příslušenství.

Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení (vyplněný reklamační protokol) o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Termíny pro vyřízení reklamace

Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Dojde-li k výměně vadného výrobku za nový anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek podle záznamu v záruční opravě. Záznam o provedené opravě je oprávněn provést pouze prodávající.

Prodávající neposkytuje náhradní zboží k zapůjčení za reklamované zboží!!!

 

reklamační protokol zde